Concurs d’aparadors de Nadal 2019

Event Cambra de Comerç
BASES

Participants: Hi poden participar tots els establiments d’Andorra.

Tema: El motiu fonamental de la decoració i de l’ambientació ha de ser el Nadal. El títol és de creativitat lliure.

Durada: Els establiments han de romandre decorats de l’1 de desembre del 2018 al 6 de gener del 2019.

Jurat: Estarà integrat per un representant del Club de Màrqueting, un representant d’Andorra Sostenible, un representant del Ministeri de Turisme i Comerç, així com un tècnic de prestigi reconegut, un membre del Ple de la Cambra i el secretari del jurat.

La composició del jurat podrà modificar-se si hi ha causes justificades per fer-ho. El veredicte serà inapel·lable. El jurat es reserva la facultat de variar el nombre dels premis, com també la possibilitat de declarar-los deserts.

INSCRIPCIONS

Són gratuïtes i s’han de formalitzar, mitjançant la butlleta d’inscripció, a la Secretaria de la Cambra, C/ Prat de la Creu, núm. 8, d’Andorra la Vella (telèfon 809292, fax 809293, e-mail: pepita@ccis.ad), abans del 30 de novembre del 2018. En el moment de la inscripció es donarà un distintiu que s’haurà de col·locar obligatòriament als aparadors concursants.

Els establiments participants han d’enviar per mail una fotografia del seu aparador abans de les 12h del dia 7 de desembre del 2018, a l’adreça pepita@ccis.ad. Els establiments que no enviïn la seva fotografia abans de la data límit, no entraran en concurs.

Consulta totes les bases a https://www.ccis.ad/concurs-daparadors-de-nadal/

Add to my calendar

Articles recents

VIVA Technology 2025

VivaTech és l'esdeveniment europeu de referència en innovació i tecnologia amb impacte global.

7 April, 2025

IX Jornades INNTEC

Jornades sobre innovació i tecnologia, amb focus en ciberseguretat i tendències emergents.

7 April, 2025

2n Taller de startups d’Andorra Business | De la idea a la inversió

2n bootcamp d'Andorra Business orientat a impulsar l’emprenedoria i el creixement de startups del país.

4 April, 2025

GSIC Gala – Celebrate 10 Years of Innovation

Gala del 10è aniversari del GSIC per celebrar els avanços en innovació i tecnologia esportiva.

26 March, 2025

GSIC Summit Madrid 2025

Un esdeveniment, ple d'oportunitats de networking, conferències i tallers, sobre la innovació en el sector de l'esport.

26 March, 2025

36a edició de la Trobada Empresarial al Pirineu

El 12 i 13 de juny del 2025 a La Seu d'Urgell se celebra la 36a edició de la Trobada…

26 March, 2025